Počas pretekov sa však začali objavovať technické problémy. Dráha tohtoročných pretekov mala tri dlhé rovné úseky. A náš pretekársky špeciál nie a nie držať priamu stopu. Veľké vôle v riadení, nespoľahlivé natáčanie kolies. Pokazila sa signalizácia stavu batérií. Chlapci bojovali so zápalom, obetavo, nevzdávali sa. Nakoniec sme museli z pretekov odstúpiť. Súťažiace tímy si navzájom pomáhali, ako vedeli. Všetko sa nieslo vo férovom duchu. Dokonca aktuálni majstri sveta z Kysúc, nám doniesli ukázať svoje technické riešenia na pretekárskom aute. Vtedy nám svitlo, treba všetky súčasti podvozku výrazne zjednodušiť! Odstrániť zdroje porúch, minimalizovať počet prvkov podvozku, zmenšiť alebo úplne zrušiť pruženie a tlmenie podvozku, servo riadenie urobiť s minimálnym počtom dielov, rozdeliť diferenciál na dva prvky priamo pri nábojoch kolies. Zmeniť pohon 4x4 len na zadnú nápravu. Mali sme síce odpojený predný náhon, ale vozili sme zbytočné nefunkčné prvky podvozku v aute. Zostáva nám zohnať sponzorov, postaviť autá a pravidelne celoročne trénovať. Základ tímu máme z chlapcov I.M triedy. Keby sa chcel niekto pridať k tímu... |